Dag 2: het geheim van koffie en soep - Reisverslag uit Düren, Duitsland van Italia ! - WaarBenJij.nu Dag 2: het geheim van koffie en soep - Reisverslag uit Düren, Duitsland van Italia ! - WaarBenJij.nu

Dag 2: het geheim van koffie en soep

Door: Hans, Maarten en Ton

Blijf op de hoogte en volg Italia !

14 Augustus 2016 | Duitsland, Düren

Na het fantastische ontbijt togen wij op navigatie richting de Reitsma route langs de Rijn. De GPS leidde ons door geweldige natuurgebieden en landschappen, over verharde en onverharde wegen, met (onverwacht) ook 456 echte hoogtemeters. Die hadden we besteld voor over 8 dagen, zo rond Garmisch. Goed om te oefenen in ieder geval.

Gek om Nederland uit en vervolgens weer in te rijden (boven Sittard). Konden we de eerste dag nog volstaan met zo'n 80 km, de tweede dag hebben we er 96 verwerkt van de 2156. Dat schiet al aardig op! Nu kijken we even naar Joop Admiraal bij zomergasten met Hedy d'Ancona naar "U bent mijn moeder", ontroerend, nog steeds.

Morgen reizen we van Düren naar Bad Breisig, rond 85 km. Geheime wapen: 's morgens een koffiestop rond een brandertje met espresso, 's middags lekker lunchen in de natuur, verse broodjes en goed beleg, en halverwege de middag rond de brander voor een lekker soepje.
Het laatste soepje hebben we genuttigd op een afwerkplek met klikootje, en 3 comfortabele stoelen, uit de struiken opgevist, geen design, maar wel welkom.

We hebben ervan genoten, en deze nette jongens gaan morgen verder!