zomer 2016 : Het gaat gebeuren, jawel ... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu zomer 2016 : Het gaat gebeuren, jawel ... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu

zomer 2016 : Het gaat gebeuren, jawel ...

Door: Maarten, Ton & Hans

Blijf op de hoogte en volg Italia !

19 Juli 2016 | Nederland, Breda

Amici !
Jullie hebben er lang op moeten wachten maar ....
er gaat weer gefietst worden ! Na de lange jaren van doelloze ledigheid zijn de onovertroffen Randonneurfietsen weer gepoetst en in gereedheid gebracht. De tassen worden weer gepakt en (vooral ook goed) gewogen en het materiaal wordt aangepast aan de tijd. Er is zowaar nog getraind en gepland en vooral ....
onze grote vriend Hans Thoolen is in het team opgenomen, zodat wij voortaan gedrie de lange wegen, felle zon, regen en storm trotseren over dalen en bergen op weg van Breda naar naar het verre en eeuwige Pantheon in Rome.
Het wordt vast geweldig !

Wij vertrekken in het weekend van 13/14 augustus 2016 en hopen iets voor het weekend van 10/11 september Rome bereikt te hebben.
Wij zullen op deze site in woord, beeld, en korte film proberen jullie een goed verslag te doen van de reis en onze avonturen.
Daarvoor gaan wij een nieuwe reis aanmaken op deze (sinds 2008 al permanent in de lucht gezette) eerdere site en we gaan even kijken hoe jullie de reis ook gewoon via deze pagina kunnen volgen

Wij hopen op mooi weer, goede benen, goede moraal, leuke avonturen, wijsheid onderweg en een behouden terugkeer !

Jullie zijn van harte welkom om ons te volgen; later wat meer over de aanstaande reis.

groeten alvast van Ton, Hans en Maarten !

• 19 Juli 2016 - 15:47

Wil Kwinten:

Leuk veel succes. Wij koken wel een keer voor de eenzame Annelies. :-)

• 19 Juli 2016 - 20:06

Karin:

Goed mannen! Wordt vast weer een prachtige reis , benieuwd naar al de verslagen. Succes met de laatste voorbereidingen

• 21 Juli 2016 - 11:54

Dirk Van Alphen:

Beste Maarten en fietsmaten,

Als ik dit zie krijg ik de kriebels en wil ik ook weer. Heerlijk, wat een vooruitzicht, wat een mooie onderneming. Ik wens jullie veel succes en plezier onderweg naar die Eeuwige Stad.
    Ik ga jullie zeker volgen en laat me door jullie graag inspireren! Fiets ze!

groet
    Dirk

• 21 Juli 2016 - 12:59

Coen Van Barneveld:

GOEDE REIS!!!!
    Coen

• 21 Juli 2016 - 21:57

Juliette Raaijmakers:

Leuk dat we jullie weer kunnen volgen broertje, Ton en Hans.!
    Eerst even energie opdoen op vakantie Maarten en dan... GAAN ERVOOR !! Veel plezier !

groetjes
    Juliette

• 23 Juli 2016 - 11:26

Suan Lie:

Goede reis!
    Groet,
    Suan en Christine

PS ajb voortaan mijn gmail adres gebruiken (zie adres waarmee ik dit bericht stuurt)

• 23 Juli 2016 - 15:59

Suan:

nemen jullie een aantal rustdagen in Sarteano?

• 05 Augustus 2016 - 22:35

Paul Stade:

Na de fietstocht van afgelopen zondag (45 km, gem. snelheid 18,8 km/h!) van Ton N. en Hans T. met Hans van de Ven en schrijver dezes moet het makkelijk lukken. Wat een tempo en conditie.
    Alvast veel wijsheid bij het pakken toegewenst. Moge het weinig regenen, de wind steeds van achteren komen, de zon niet te heet en te fel worden, en het materiaal, ruggen en knieën het houden. En Ton doe Franciscus de groeten van het mede-Jezuïtenkindje,
    Paul Stade

• 07 Augustus 2016 - 14:53

Paul Stade:

AMDG
    Ja, ja, "jezuïeten" schrijf je met een e en zonder hoofdletter, dom dom, dom!
    Hans vdV. liet mij, vanaf Kreta nog weten dat hij erg genoten had van onze fietstocht.
    Nogmaals veel succes met de voorbereidingen en een geweldige (pelgrims)tocht toegewenst.
    Hoop dat het goed gaat met de vader van Hans T. en Ton misschien kan het zadel toch ietsje hoger.
    Groet,
    Paul S.

• 07 Augustus 2016 - 21:48

Ton Nuijten:

Het zij je vergeven, Paul, dat jezuïeten. Of schrijf je dat toch met een hoofdletter?
    Ik weet waar je op doelt.
    Het zadel had ik al vorige week 2 cm hoger gezet. Machtig mooi uitzicht!!
    We gaan ervoor!
    Ton