Dag 13 van team B - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu Dag 13 van team B - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu

Dag 13 van team B

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Italia !

25 Augustus 2016 | Nederland, Breda

Beste allemaal !
Mijn zo onverwachte en zo ongewenste verblijf in een oververhit Nederland loopt morgenvroeg al weer ten einde gelukkig : morgen om 06u20 vertrekt mijn trein uit Breda richting Trento. Ik heb er zin in....!
De ontsteking lijkt aangepakt en de wil om weer te gaan is ongebroken.
Wel zal de antibiotica-nasleep de opgedane flow & trapconditie niet echt goed gedaan hebben maar dat zien we gedrieën dan wel weer. En door een week uit de zon (ivm bijwerking antibiotica) zal ik me ook weer goed moeten insmeren. Ik heb alvast een nieuw handig opvouwbaar petje gekocht tegen de zon.
Het wordt dus als het ware een echte 2e start.

In Trento wacht ik op onze helden of ik rijd ze een stukje noordwaarts tegemoet, dat hangt van hun voortgang en mijn conditie af. Daarna kan de Bredase goederentrein weer fluitend en piepend in beweging gezet worden inclusief de derde wagon (niet zijnde het derde wiel aan de wagen..) met de rode lantaren!!

Wij zullen de Reitsmaroute verder gaan volgen naar het Gardameer, Verona, Ferrara, Povlakte, Ravenna, en dan schuin omlaag de Apenijnen over naar Assisi. en dan .... Precies.
Onze gedachten zullen zijn bij de getroffenen van de aardbeving, een gebied dat we op korte afstand zullen passeren. Wij hopen dat de Italiaanse staat hen beter, sneller en effectiever zal helpen dan de inwoners van Aquila toen in 1997 ...

Ik meld mij hopelijk weer snel terug, dan vanuit het uiterste noorden van Italie !
Ik gebruik deze gelegenheid ook voor een definitieve poging om de al lang beloofde korte filmpjes toch nog op de site te krijgen; ik hoop dat het lukt. Zo ja dan zien jullie een karakteristieke lunchstop langs de weg, én jullie zien het afscheid van Ton en Hans in Weinheim, toen ze mijn gezichtsveld uitfietsten .... Nu maar wachten tot ze het beeld weer binnenfietsen !

Het ga jullie allen goed, en hou het koel mensen !
en makkers : tot gauw & rijdt voorzichtig !

Team B meldt zich af

groet Maarten






  • 25 Augustus 2016 - 18:08

    Rob$:

    Sterkte, Maarten. Vanaf morgen moet je weer op de pro-biotica kunnen vertrouwen!

  • 25 Augustus 2016 - 18:28

    Dirk:

    Moraal is goed, lees ik. Beetje doping nodig ;) Veel succes en fietsplezier, groet Dirk

  • 25 Augustus 2016 - 19:06

    Juliette:

    Goeie Reis Maarten ! En succes !

  • 25 Augustus 2016 - 20:32

    Niek:

    Maarten: je kan het! Succes lieve vriend.

  • 26 Augustus 2016 - 10:04

    Samantha Visser:

    Hoppa, that's the spirit! Go go go Maarten!!

  • 26 Augustus 2016 - 20:33

    Karin:

    Hoi Maarten , hoop dat de reis goed is verlopen en je snel weer op je fiets de laatste etappe kan rijden succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Italia !

Maarten Ton en Hans onderweg Raar Rome

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 54720

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2016 - 12 September 2016

Maarten en Ton en Hans onderweg naar Rome

30 Augustus 2008 - 15 Oktober 2008

De Santiagoreis van Ton en Maarten !

Landen bezocht: