Sponsoring Maarten nu ook onderweg ! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu Sponsoring Maarten nu ook onderweg ! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu

Sponsoring Maarten nu ook onderweg !

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Italia !

30 Mei 2008 | Nederland, Breda

Vandaag ben ik in het definitieve stadium van mijn sponsoringplan voor bouw van een woning. Ik sprak mevrouw Gea Eichelshoven bij de breda corporatie Laurentius Wonen over de Stichting Leven in Guatemala en heb haar gemeld dat we definitief proberen tenminste één huis voor de allerarmsten bij elkaar te rijden ! De herkenbare schaal van het project en het concrete doel van ca 3000 euro voor één huis voor één gezin spreken me erg aan.
Tot nu toe zijn er in Guatemala zo'n 100 woningen gerealseerd. De gezinnen dragen zelf naar hun beperkte draagkracht ook bij aan de woning door middel van een kleine kortlopende lening. Het huis is voor hen een prachtige start voor hun verdere toekomst.
Extra informatie over dit door de woningcorporatie medegeorganiseerde doel is te vinden op twee sites: de site in guatemala en de site hier in Nerderland. Kijk maar eens op:
www.construcasa.org en www.laurentiuswonen.nl/guatemala.