Nog wat nagekomen laatste beelden ..... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Italia ! - WaarBenJij.nu Nog wat nagekomen laatste beelden ..... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Italia ! - WaarBenJij.nu

Nog wat nagekomen laatste beelden .....

Door: maarten en ton

Blijf op de hoogte en volg Italia !

07 Oktober 2008 | Spanje, Santiago de Compostella

Lieve allemaal,
Hierbij nog enkele beelden die de reis weer van een andere kant laten zien, kijk zelf maar.
Later bij terugkeer volgen er wellicht nog meer .....
groeten Maarten en Ton

• 07 Oktober 2008 - 20:17

Juliette:

hola amigos! Morgen komt de dag dat jullie Spanje gaan verlaten...
    Wat een prestatie hebben jullie geleverd. We hebben genoten van jullie berichten,foto's/video's op deze site.
    Maarten; volgens mij ben je echt wel afgevallen hoor! Misschien moet je zus er ook naar toe??lol. Zie/hoor je gauw!
    groeten van Jim
    liefs
    Juliette

• 07 Oktober 2008 - 20:24

Hans Marselis:

Maarten,

Nu eens geen petje op of af maar een echt petje af voor jou en je vriend.
    Geweldige prestatie. Ben erg benieuwd naar de verhalen.
    We maken als je terugbent in Nederland snel een afspraak.

• 08 Oktober 2008 - 04:28

Suan:

geweldige prestatie!!!

• 08 Oktober 2008 - 16:37

Marieke N.:

goed gedaan jongens!!!!
    Ben benieuwd naar alle verhalen. Tot ziens in Breda.
    Kus , Marieke

• 08 Oktober 2008 - 17:03

Monique Nuijten:

hulde hulde hulde!
    geweldig!
    vast ook namens 'ons moeder' alle lof voor deze fantastische prestatie. ze weet nog niet dat jullie santiago al bereikt hebben; ze is een week bridgen in de Elzas.
    en nu dan voor jullie nagenieten, loskomen van 5 weken elkaar, trots zijn, geliefden weer omarmen,ongetwijfeld vele vele volgelingen bijpraten en het getergde lijf eindelijk rust gunnen.
    heel veel succes met het aangaan (anders?)van het gewone leven, en bedankt voor jullie mooie verhalen en visuele beelden.
    monique

• 08 Oktober 2008 - 17:34

Adriaan:

Hallo Maartenenton
    Was jullie webadres kwijt na de oversteek van de Loire.Nu weer gevonden en gezien wat een enorme prestatie jullie hebben geleverd, gefeliciteerd. Zal morgen in Zzee verslag doen. Groet, Adriaan.

• 08 Oktober 2008 - 17:44

Peter En Karin:

Hey mannen, helemaal TOP! En nu ook op de fiets weer terug?!?

• 09 Oktober 2008 - 14:20

Ton J.:

heren chapeau,

ps.
    krijg een van jullie nou echt dat wierrookvat tegen zijn hoofd?
    of klinkt het altijd zo hol in die kathedraal?

de aasgier

• 09 Oktober 2008 - 18:27

Cor:

Ik kijk even een paar dagen niet en jullie zijn er ineens!!!..Misschien zelfs alweer thuis. Geweldig gedaan heren. Petje af! Groet van Cor, Joyce en Roel

• 11 Oktober 2008 - 16:27

Hans:

Caminaden,

Het is gelukt, en gelouterd en wel terug in Nederland!
    Pas op voor het Compostela trauma, wanneer het papier en de regulatiestress weer op U neerkomen.

De laatste foto's verdienen een ereplaats naast het compostelaat, hier toont zich de ware zelfkastijder, op weg naar opening van de ziel!

Ik ben benieuwd naar de verhalen, en kan alleen maar respectvol eindigen in de geest van G.R.:

"Nu ben ik zelf de vlezige man,
    die ik, toen ranke jongeling,
    in zwembad en op stranden haatte,
    wat rest mij nog, dan te knielen voor U?"

• 16 Oktober 2008 - 20:48

Pieter Masmeijer:

Stoere mannen! 'Santiago komt niet naar je toe'. Dat heb ik heel goed begrepen!! Veel sterkte verder Pieter, Ginneken.

• 20 Oktober 2008 - 09:23

Suan:

Zijn jullie terug??? Helden ontvangs?

• 20 Oktober 2008 - 14:23

Ger En Hariët:

Beste Maarten

Proficiat met de geleverde prestatie, een hele ervaring rijker, we zijn benieuwd naar je verhalen. tot ziens

• 25 Oktober 2008 - 12:46

Ingrid En Tim :

Beste Ton en Maarten, wat een fantastische prestatie. En nog anzichtkaarten sturen ook! Heel veel dank en we hopen jullie gauw weer heelhuids live te zien! Veel liefs!