Plannen maken en best of 2008 ! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu Plannen maken en best of 2008 ! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu

Plannen maken en best of 2008 !

Door: maarten en ton

Blijf op de hoogte en volg Italia !

22 Mei 2012 | Nederland, Breda

Beste allemaal,
De reis van Ton en Maarten naar het verre Santiago is al weer bijna 4 jaar geleden. Maar vergeten zijn we het natuurlijk geen dag. Al was het maar vanwege de zovelen die ons voorbeeld volgden en zelf de tocht inmiddels ook gemaakt hebben. Maar het is óók hoog tijd om aan iets nieuws te gaan denken.
Mooie plannen zijn al weer flink in de maak voor het najaar van 2013, het 1e lustrum van de Santiagotocht.
Bestemming en route zullen wederom tot de verbeelding spreken, maar die komen later wel in beeld op deze site.
Juist nu terwijl mijn zwakke rug me weer eens flink parten speelt is het goed om positieve energie te gaan richten op nieuwe avonturen, en dv gaan die er ook komen ook !

Voorlopig reizen we nog even thuis, en maken we nog even een "best of" 2008 pakketje voor wie het kijken wil, waarin we foto's en films die jullie nog niet eerder zagen alsnog op de site zetten.
Voor de duidelijkheid : we kwamen in 2008 thuis met ca 2500 foto's en 30 filmpjes....

Ik begin vanavond met het plaatsen van deze nieuwe selectie en over een week of 2 staat de hele nieuwe reeks er wel op.
Voor nu vast wat losse zaken om er weer even in te komen.

veel groeten van Maarten