Dag 6 met panne ! - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Italia ! - WaarBenJij.nu Dag 6 met panne ! - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Italia ! - WaarBenJij.nu

Dag 6 met panne !

Door: Ton en Maarten

Blijf op de hoogte en volg Italia !

05 September 2008 | Frankrijk, Compiègne

Hallo allemaal, let op wij hebben bij delaatste 2 berichten fotoos en een filmpje gemaakt en later toegevoegd ! opnieuw bekijken dus !
berichten over vandaag later maar alvast nieuws : maarten breekt achterspaak bij stoeprandje, dat wordt zelf maken als je in de middle of niks zit; julie horen hoe het verder gaat , zie foto
bezorgde groet, Ton & Maarten

PS reactie gemeente Borsele vorig bericht: Bernard: probeer zelf maar eens windkr 5 tegen, met 20 kg fiets, 27 kg bagage en .. kg renner; ik nhoor je nog wel, Maarten.
Tuurlijk gaan we bagage lozen, dat moet ook ..

• 05 September 2008 - 11:48

Marion:

Jullie hebben wel mazzel dat ik net achter de computer zit.... ha, ha... Direct contact!
    Spaak gebroken, lekkere boel, dat is natuurlijk flink balen ... en dan die wind op de filmpjes. Ik heb met jullie te doen.
    Maar ja, jullie wilden dit zelf, toch!
    Trouwens, Ton, lekker kort koppie ... op jou zal die wind geen vat krijgen!
    Ik wens jullie veel doorzettingsvermogen. Zet 'm op.

• 05 September 2008 - 11:59

Wil Kwinten:

maarten
    ik zie gwoon dat die foto met panne nep is, is gewoon bij jullie achter genomen in de tuin om op voorhand al smoesjes te hebben dat jullie het gewoon niet gaan halen! zielig hoor!

• 05 September 2008 - 15:40

Monique Nuijten:

ach-ach-ach, wat een ellende: hevige wind, slaapperikelen, spakenpech...nou, jullie weten wel waar je aan begonnen bent zeg!
    maar wat leuk dat er vandaag 3 berichten van jullie zijn binnen gekomen met foto's en video.
    hopelijk gunnen jullie jezelf wel regelmatig 's avonds een heerlijke echte franse maaltijd in zo'n cafetje met eetzaaltje achterin, met een decafeetje en 'n flink glas sterke drank toe. want je moet wel goed voor jezelf zorgen in deze barre omstandigheden.
    op naar beter weer, een schietgebedje voor behoud van het materiaal, en veel sterkte en ook plezier de komende dagen.
    groeten van monique

• 05 September 2008 - 18:59

Gintje !!!:

hoeveel stempels hebben jullie nou al? die van mij is er al af ... papa: ik ga met Lisa en Sanne naar Drievliet en naar de B.Z.T-show als publiek -xxx- mama en mij

• 05 September 2008 - 20:29

Hans:

Heren,
    Zo te zien is de moraal nog prima (semper fidens), en bekwaamt Ton zich in de edele kunst van het filmen. Dat belooft wat aan plezierige uren in de komende weken!
    Voor wat betreft de spaken: flink doorfietsen en in de avonden stug doorlezen, gelezen pagina' s wegwerpen, racestrepen van Reve door heel Frankrijk!!
    Voor wat betreft de condities, wat is een pelgrimage zonder ontberingen? Wij verwachten gegroefde gelaten en tanige musculatuur voor onze bijdragen. Wat doen jullie in die hotels? Zijn er geen kloosters meer vandaag de dag? Of een harde kerkvloer? Al bij de zusters geprobeerd? Een beetje Capucijn valt wel voor mannen in kekke broeken, dat heeft de geschiedenis wel aangetoond!
    En zijn er geen boeren meer, met hooischuren, of een varkensstal, dan valt het snurken van Maarten ook wel mee! Of een oude tranchee des bajonettes? Luxe hoor, zo'n twijfelaar van 1.20 meter. Pas maar op voor verwijdering !

Geniet ervan, makkers, neus in de wind, altijd beter dan op kantoor met een hoop papier en gedoe.

Groetjes, Marion en Hans (ter relativering: inmiddels ongesponserd 20.000 km afgelegd sinds jullie vertrek)

• 06 September 2008 - 21:33

Carla En Peter:

Zo schatjes, volgens ons gaat het helemaal volgens planning: hotelletje hier, hotelletje daar, een beetje knutselen onderweg,hele leuke berichtjes verzenden (wat een leuke video's!), en met de neus in de wind de goeie richting uit. kus en veel plezier!

• 07 September 2008 - 06:27

Marieke ( Zus Ton):

Jongens, ik vind het knap wat jullie doen!
    heel veel geluk bij jullie mooie tocht xxx

• 07 September 2008 - 10:34

Hans:

Heren,

Net de regenverwachting in Europa bekeken. Zo te zien gaan jullie een aantal overwegend zonnige en droge dagen tegemoet. Op tijd insmeren!

Good luck, take care,

Salut, Hans

• 07 September 2008 - 16:20

Edith En Freek:

ha makkers,
    alles gaat voorspoedig zie ik wel...
    Ja, zelfs van 1 spaakje is een verhaal te maken! Het lijkt wel reality-tv. Hou vol zo, die spirit.
    Ook onze eerste kennismaking met dit communicatie-fenomeen, dus meteen even de groeten aan iedereen die ons kent, joehoe!
    Ton en Maarten, vreet de km's en we spreken jullie nader.