De zee bereikt ! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Italia ! - WaarBenJij.nu De zee bereikt ! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Italia ! - WaarBenJij.nu

De zee bereikt !

Door: maarten en ton

Blijf op de hoogte en volg Italia !

15 September 2008 | Frankrijk, Parijs

Lieve vrienden, na een tocht van 1152 kilometers hebben we de zee bereikt voor een mooie rustdag !
We zijn in Lacanau-Ocean te gast bij Jet (zus van Marjanke) en Ron en kinderen. Het weer is geweldig hier. Nadere berichten en films hopelijk later vandaag !
Maarten en Ton

• 15 September 2008 - 14:29

Cor:

Heren, goed om jullie berichten te zien. Geweldig hoe het allemaal gaat. Het weer ziet er op de foto's ook veel belovender uit. We denken aan jullie vanuit een druk Breda.

• 17 September 2008 - 12:19

Henk Peters:

Beste Ton en fietsmaat,

Die foto van jou die op de website van 15 sept. staat is er echt een voor Opsporing Verzocht.
    Met zo'n gezicht kun je natuurlijk niet op dinsdag bij onze vogelkersbestrijders van Natuurmonumenten verschijnen. We zouden van schrik het bos in vluchten en Sjaak zou al zijn politieke overtuigingskracht moeten gebruiken om ons gerust te kunnen stellen.
    Hoed af voor jullie om ondanks het slechte weer al zover te zijn.
    Succes.

Groetjes,