Vertrek uit Lacanau - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Italia ! - WaarBenJij.nu Vertrek uit Lacanau - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Italia ! - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Lacanau

Door: maarten en ton

Blijf op de hoogte en volg Italia !

16 September 2008 | Frankrijk, Parijs

Beste allemaal,
we vertrekken vandaag, 16 sept, weer uit Lacanau en gaan (op veler verzoek) het pad van de inspanningen en vergezichten weer op. Volgende doel is St Jean Pied de Port, het startpunt voor de oversteek van de pyreneeen. We denken/hopen er over 4 tot 5 dagen te zijn.
Wat de fotoos betreft blijft het moeilijk. Onze fotoos zijn te groot (meer dan 2mb) om te plaatsen en moeten eerst bewerkt. We gaan nu maar proberen de fotoos verkleind naar annelies te mailen en dat zij ze dan vervolgens plaatst.
We zien wel, groeten, Maarten en Ton

PS 1
Het is mooi weer hier, en niet te warm
PS 2
Succes met Prinsjesdag

• 16 September 2008 - 13:59

Fred En Karin:

Ha die Ton,

Goed om jullie vorderingen via deze site bij te houden! Ook de video's zijn leuk, samen met de foto's geven ze aardige impressies van jullie tocht.
    Hopenlijk zijn jullie weer helemaal bijgetankt op de rustdag en zijn jullie klaar voor de Pyreneeën.
    Goede reis verder!

Groetjes, Fred en Karin.

• 16 September 2008 - 17:17

Tante Ans En Monique:

wat leuk! ons moeder komt hier verheugd aan met een mooie ansichtkaart van jullie, gestuurd vanuit chartres met zijn mooie cathedraal met de bekende glas-in-loodramen. heel erg bedankt daarvoor!
    we gaan nu een simpele hap nuttigen: gewoon macaroni met bolognesesaus. het wordt hier overigens als herfstig-kou tegen de avond, brrrt, nog helemaal niet aan toe. dus heren, geniet van elk zonnestraaltje en hopelijk krijgen jullie nog wat warmer weer, nee, niet te warm!.
    leuke filpjes, jullie zien er goed uit!
    dag dag van ons beiden.

• 16 September 2008 - 20:11

Ton R., Vader Van M.:

Net Maarten gesproken. Daarna de reeks nieuwe foto's bekeken. Een goede indruk gekregen van jullie nieuwe veranderende omgeving.
    Jullie krijgen m.i. al echte monniken-/pelgrimskoppen met baarden. Straks krijgen we misschien bericht dat jullie ingetreden zijn! Tot het zover is veel kracht en sterkte gewenst!
    Kies jullie weg met verstand, d.w.z. het "platte"land langs de kust! Succes!
    Ton

• 17 September 2008 - 05:56

Dominique:

ha die ton,het respect voor jullie groeit met de dag!Ik hoop dat de kuitjes klaar zijn voor de pyreneen.We vliegen morgen over jullie heen,onderweg naar portugal.zullen even zwaaien.groeten,sterkte en veel plezier,dominique

• 17 September 2008 - 14:34

Groet, Succes (ook voor Ton), Arjan

• 17 September 2008 - 19:08

Peter :

Hallo Ton,
    Zojuist terug gekeerd van fijne vakantie in Z.A. alle verhalen van jullie alsnog gelezen. Geweldig leuk. Het gaat dus nog steeds goed, maar die Pyreneen joh! Het viel me wel op dat je er inmiddels wat afgepeigerd uitziet t.o.v. jullie vertrek.
    Hou je taai en tot ziens.

• 17 September 2008 - 20:46

Hans :

Heren,

het herenleed is U aan te zien. Toch mooi bijna op de helft! Ik hoop dat julie de imaginaire relatie tot de werkelijke bestaansvoorwaarden inmiddels hebben ingehaald. Nog enige stichtelijke woorden over het ware geloof:
    "Als de kardinaal een scheet heeft gelaten, zeggen ze: 'Sjonge jonge wat ruikt het hier lekker, net of iemand lever met uien staat te bakken.'Dat soort katholieken, daar ben ik niet dol op."(get. G.R.). Op naar de Pyreneeen!! Veel plezier, rijdt voorzichtig.

Hans

• 18 September 2008 - 05:49

Jim, Je Zwager.:

Hoi Ton en Maarten,
    Ik zit midden in mijn roadtrip door South Dakota met Ray. We hebben ook al zo'n 1000 km erop zitten maar dan met de auto. Zitten in allerlei Western stadjes zoals Deadwood waar ook een serie van was op tv. Maar ik volg jullie dagelijks en vindt het geweldig dat jullie al zo ver op weg zijn. Maarten, van harte met je verjaardag! Howdy!! Jim

• 18 September 2008 - 06:31

Dick Prent:

Heren richting de pyreneeen. Prachtige vergezichten,mooie vegetatie en Zuid europa zou je denken.Maar het kan er NAT zijn!!!!!!!!!
    Il PLUI SUIVANT.
    succes en geen dank voor mijn opwekkendetekst
    gr dick

• 18 September 2008 - 07:23

Els Van Dsl:

Beste Maarten,
    Van harte proficiat met je verjaardag. Heel bijzonder om deze dag te vieren op de fiets naar Santiago de Compostela.
    Neem lekker eind van de fietsdag maar een biertje!
    Dat heb je dik verdiend.
    Knap hoor zo'n eind te fietsen.
    Hartelijke groet,
    Els van den Heuvel

• 18 September 2008 - 08:05

Ton J:

hee ouwe reus,
    gefeliciteerd met je verjaardag.
    vanavond samen een fles wijn wegtikken lijkt me een mooie manier om deze feestelijke dag af te sluiten. veel fietsplezier.
    Natuurlijk ook een hartelijke groet aan Ton.

• 18 September 2008 - 08:18

Cor:

Hoi Maarten, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!. Maak er een mooie fietsdag van. En na het fietsen een lekker borrel. Wij nemen er ook een op jouw gezondheid. Proost!

Groet, Cor, Joyce & Roel (neemt flesje melk i.p.v. borrel)

• 18 September 2008 - 08:21

Nelleke En Ferdi:

Hallo Maarten en Ton,

Maarten natuurlijkvan harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een bijzondere dag vieren op een bijzondere manier, namelijk afzien op de fiets. Of valt het mee op het ogenblik? We volgen jullie op de webside en beleven alles mee.
    Is het vlakke, makkelijkste nu geweest en wordt het vanaf nu zwoegen in de Pyreneeen? We vernemen het weer op de side.

Vanavond gaan we er bij Annelies en Gini eentje op je verjaardag drinken, maar we zullen er ongetwijfeld nog een extra nemen voor jullie samen.

Sterkte en succes
    Ferdi en Nelleke

• 18 September 2008 - 10:32

Ferdi:

18 september en Remy is weer een jaartje ouder, van harte gefeliciteerd.
    Nelleke en ik drinken er met Annelies een Freddy op.
    Ton,je hebt Maarten toch wel met ontbijt op bed getrakteerd. Jongens, of heren zo je wilt, succes met de verdere tocht, vanavond wellicht een feestmaal en laten de jaartjes niet al te veel doorwerken op de pedalen.

Groet,
    Ferdi

• 18 September 2008 - 16:56

Maud J.:

hoi Maarten en Ton, heel hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Maarten! Leuk deze site, om jullie foto's te bekijken en alle berichtjes te lezen. Wat zijn jullie al ver weg! Ongelofelijk. Ik vind het superknap. Groeten van jullie fan.

• 21 September 2008 - 20:31

Kees Rouw:

Nou Maarten en Ton, ik krijg echt waar voor mijn geld.
    De schoonheid van Santiago de Compostela zal een onuitwisbare indruk op jullie maken, waardoor het werk voor welstandscommissies nooit meer hetzelfde zal zijn.