een bijzondere dag .... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Italia ! - WaarBenJij.nu een bijzondere dag .... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Italia ! - WaarBenJij.nu

een bijzondere dag ....

Door: maarten

Blijf op de hoogte en volg Italia !

18 September 2008 | Frankrijk, Parijs

lieve vrienden en vriendinnen , vandaag vier ik mijn verjaardag zoals het hoort, in eenvoud en .... ranselend op de pedalen natuurlijk . ik wil jullie heel hartelijk danken voor alle leuke reacties vandaag .
het gaat hier ok,zitten in de stile heuvels onder dax in de prepyreneeen. slapen in een eenvoudige, gratis pelgrimefuge en koken zelf ons feestmaal , te weten omelet metspekjes en haricots verts en rode wijn .....
het lijf houdt zich kranig, veel minder zadelpijn dan in eerste weken en de eersre twee pyreneeklimmen vandaag , van ruim twee km a zes/zeven procent goed doorgekomen. wel jammer van al die 22 kg bagage, zonder rijdt echt veel fijner ....
morgenavond hopelijk aan de voet van de pyreneepas in st jean pied de port
groeten aan alle trouwe fans, zoals ton j, wil k, els Vd h, cor v, hans t, marion h, jim s, frank m, monique en tante ans en ga zo maar door, super..
veel groeten maarten.

• 18 September 2008 - 18:13

Juliette:

Hey grote brer! Heel hartelijk gefeliciteerd!
    liefs
    Juliette

• 18 September 2008 - 19:12

Mario:

van harte gefeliciteerd Maarten!

zet'm op; nog een klein eindje!

• 19 September 2008 - 07:55

Peter En Karin:

Hey gefelicitterd ouwe reus!!! We zullen een biertje op je drinken!

• 19 September 2008 - 07:55

Peter En Karin:

Hey gefelicitterd ouwe reus!!! We zullen een biertje op je drinken!

• 19 September 2008 - 10:32

Frank Maas:

Hé Maarten Hartelijk Gefeliciteerd van Cris, Lex en mij. Hou vol jongens!

• 19 September 2008 - 16:24

Tim En Ingrid:

Van harte proficiat nog met je verjaardag Maarten en jullie samen met de geweldige afstand die jullie al afgelegd hebben! we drinken weer een biertje op jullie, dat houden we heel trouw dagelijks vol en dit weekend gaan we eens kijken hoe Marjanke geniet, uh... 't volhoudt zonder jullie. We willen best nog een nieuw scheermes opsturen hoor Ton. Heel veel succes met 't lijf en heel veel groetjes!

• 20 September 2008 - 11:14

Freek:

Maarten, nog van harte... we hebben Fleur's verjaardag gevierd en ook aan jou gedacht. Ton, die baard (met bril) staat je stoer en geweldig! Ik help jullie hopen dat je deze fietstocht voldoende is voor het eeuwige leven. Je weet, in de hemel zijn geen aannemers (waar hadden jullie gedacht dat eeuwige leven door te brengen?). Veel plezier in Spanje, see you later...

• 20 September 2008 - 12:10

Helma EmTheo:

Ha Maarten en Ton,

goed te horen dat jullie het weer en de wind nu mee hebben. Voor pijn in de knie is de gouden tip "" niet te veel op je tenen fietsen" Maarten nog heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, wij hebben er een op je gedronken en die was lekker. Ok, fiets ze en tot schrijfs. Kus Helma en Theo

• 20 September 2008 - 13:18

Hetteke De Buurvrouw:

Hoi Maarten,

Blijf genieten en zet hem op. Het is super wat jullie doen. Fijn dat jullie het weer nu een beetje mee hebben. We blijven jullie volgen hoor!! Groetjes M. Meustaat 108

• 20 September 2008 - 17:46

Marieke :

Maarten, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag., en jullie beide met je prestatie tot nu toe.Nog geen last van blikken billen, knotsknieen, trilkuiten en ontvelde jubeltenen?
    Anders zou ik , als ik jullie was, toch ergens zo'n relaxresort opzoeken, waar je je lekker kunt laten masseren! Moet toch kunnen? Veel succes en kusjes van je zus.