Steun uit onverwachte hoek ! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu Steun uit onverwachte hoek ! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Steun uit onverwachte hoek !

Door: Ton en Maarten

Blijf op de hoogte en volg Italia !

28 Augustus 2008 | Nederland, Breda

Niet te geloven maar toch waar : zelfs Fokke en Sukke steunen Ton en Maarten in hun tocht !
Dankzij de inzet van mijn zwager Jim ontvingen wij een boek met opdracht, waarin: een door Fokke en Sukke-tekenaar Jean Marc van Tol speciaal voor ons getekende openingspagina van hun laatste boek.
Kijk maar op de plaatjes in bijlage.
Groeten van Maarten

PS: nog anderhalve dag ....

• 31 Augustus 2008 - 19:13

Monique Nuijten:

nou, maarten en ton, wat was het een feestelijk gebeuren in en vanaf de st.jacobskapel in galder gisteren! jullie geknipt en geschoren (wel ernstig jammer van je mooie krullen ton!) en volbepakt op de mooie fietsen zien aan komen rijden was al een heel leuk gebeuren, maar om jullie uit te wuiven na de inzegening, buiten met dat prachtige weer en al die mensen, was erg ontroerend en het gaf een heel bijzonder gevoel ook voor ons achterblijvers, jullie geescorteerd door breda-fiets-vrienden, echt op pad te zien gaan. mooi mooi mooi. na de voorspelbare maar toch leuke grappen ("o, die zitten bij de eerste kroeg aan 't bier")kregen we door dat we toch wel erg dorstig waren en zijn we bij de buurman gaan nagenieten op het terras met koffie en (fabrieks)taart. jullie dierbaren volgden even later ook dus buurman was er goed mee.
    het was dus echt begonnen, die monstertocht, met de st jacobsschelpen uitgereikt tijdens een geestige speech van een jullier vrienden.
    'ons moeder' heeft ook zeer genoten en was apetrots op jou ton!
    marjanke nog even veel sterkte toegewenst met de verhuizing en vervolgens terug naar het alledaagse.
    we wensen jullie een heel goede reis toe, leven graag mee en gaan jullie dus met plezier volgen via deze site.
    lieve groeten van tante ans en monique.