Vertrek min 4 !! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu Vertrek min 4 !! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Vertrek min 4 !!

Door: Ton en Maarten

Blijf op de hoogte en volg Italia !

26 Augustus 2008 | Nederland, Breda

Beste en lieve sponsorgangers,

Het is boven elke verwachting; niet minder dan 117 reacties tot nu toe op onze kaart met fantastische sponsorbijdragen in alle maten !!
De stand van zaken, hou je vast, is :

binnengekomen tot en met vandaag een prachtbedrag van ruim 6.500 euro (met z'n tweeen), samen met jullie allen opgehaald! Hulde dat jullie zo massaal hebben geven aan onze doelen. En, je kan nog stééds storten, óók als we onderweg zijn.
We sluiten de actie af ná de tocht met een moment van overhandiging aan Laurentius voor Guatamala voor het bouwen van woningen en aan Ton's schoonzus Josine voor de renovatie van een schooltje in Indonesie, beide voor minder-bedeelden. Jullie zullen natuurlijk geinformeerd worden over dit moment. Grote en minder grote (want kleinere waren er niet) sponsoren, hartelijk dank!

Het is nu vier dagen vóór vertrek.
We zijn zenuwachtig, bezorgd en gelukkig tegelijk, maar gaan willen we ! De St Jacobskapel wacht op ons.

Onze telefoons zijn vanaf zaterdagmiddag 12 uur niet meer bereikbaar tot nader order. (héérlijk, alleen daarom zou je al gaan...)
Volg ons dus op www.
maartenentononderweg.waarbenjij.nu

waar we regelmatig in foto, film en tekst verslag doen van onze mooie momenten, cultuur snuiven, gesprekken die we aan gaan maar ook van regenachtige dagen, afzien, pijn en lijden.
Maar ondanks alles: we hebben er zin in! en we móeten wel; we zijn het aan jullie allen verplicht!

Voor wie ons wil uitzwaaien: kom zaterdag 30 augustus om 11.00 precies op de Marijke Meustraat 110 Breda, daarna gaan we met zijn allen op de fiets (of een ander vervoermiddel) naar de St. Jacobskapel te Galder, 8 km ten zuiden van Breda, waar om 12.00 uur de koster ons welkom zal heten, een stichtelijk woordje zal spreken, de eerste stempel zet, en dan is het daar dat we werkelijk vertrekken, met of zonder traan.
Wil doorgeven of je meegaat met het uitwuiven op 06-18114022 (mobiel van Maarten)?

Ook als je ons niet komt uitzwaaien; we zijn over 5/6 weken weer terug (dv!)
Hartelijke groet voor jullie allemaal, en

Maarten Raaijmakers
Ton Nuijten

• 26 Augustus 2008 - 19:34

Josine:

geweldig! Jullie en alle sponsoren nu alvast bedankt namens de kinderen van de school in Banyumas (Midden -Java). We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen daar.
    en we hopen er zaterdag bij te zijn!
    tot dan
    liefs
    toos/Josine en Eef

• 27 Augustus 2008 - 12:23

Bart De Zwart:

Maarten en Ton,
    SUcces met jullie reis en mogen veel goed weer en veel mooie plekken ontdekken! We houden jullie in de gaten!
    Groeten de Gemeente Middelharnis