Terug- en vooruitblik - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Italia ! - WaarBenJij.nu Terug- en vooruitblik - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Italia ! - WaarBenJij.nu

Terug- en vooruitblik

Door: maarten en ton

Blijf op de hoogte en volg Italia !

24 September 2008 | Spanje, Madrid

Beste allemaal,
We zitten hier in een prima Hostal Hospederia Cisterciense. Een gloednieuw hotel waar achter de receptie stond een kloeke Cisterciense zuster! Met hypermoderne spullen en gratis aansluiting van internet.

Maar waar het om gaat: het fietsen blijft belangrijk en we hebben het goede doel ook in beeld. Het is nu 24 sep. Vanaf 31 aug zijn we onderweg. 25 dagen zijn we onder de blote hemel. En we zijn elkaar nog steeds niet beu!
We liggen op schema. Naast Lacanau (Jet, Ron, Alex en Daaf: nogmaals bedankt!)hebben we Logorno (spanje) als rustdag gehad. Het is niet allemaal even makkelijk gegaan. We doen lang over het fietsen. We gaan zo om tussen 9.00 en 10.30 weg, en gemiddeld komen we tussen 17.30 en 19.00 aan. We rijden ongeveer 70 a 80 km per dag (uitschieters: 94 km naar Estrees en 43 km naar Obanos na verblijf in Pamplona).

(Er komen nu net een paar anderen aan uit het hotel...)
Later meer.
Groeten Ton en Maarten

• 24 September 2008 - 19:52

Hans:

Heel goed makkers,

Indrukwekkende stempelkaart, en koester zeker ook de zuster met internetaansluiting! Je weet nooit waar het goed voor is.

Dank voor de periodieke berichten. Leuk om jullie te volgen! Wordt onderdeel van het avondritme! We gaan dat straks nog missen! En goed om te horen dat het jullie goed gaat, in onderlinge solidariteit!
    Neem en passant nog een paar goede besluiten mee onderweg! Liggen voor het oprapen!

Succes met de glooiingen in Noord-Spanje, jullie moeten je nu toch wel heel sterk voelen!

Geniet ervan!

Hans