langzaam maar zeker ... - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Italia ! - WaarBenJij.nu langzaam maar zeker ... - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Italia ! - WaarBenJij.nu

langzaam maar zeker ...

Door: ton en maarten

Blijf op de hoogte en volg Italia !

07 September 2008 | Frankrijk, Chartres

hallo, we vinden nergens een internet verbinding, dus nu maar even kort via de telefoon umts:
de spaak zelf gerepareerd, de klimmetjes blijven stevig, maar het weer trekt bij en we zitten in maintenon, ca 17 km boven chartres. meer verhalen en fotoos als we een internetcafe vinden ... jullie reacties vinden we geweldig, ga zo door m en t

• 08 September 2008 - 09:25

Suan:

Het gaat lekker zo te lezen. Nog andere fietsers tegen gekomen onderweg?

• 09 September 2008 - 06:24

Henk Peters:

Hoi Ton,

Vlak voordat ik aan het werk ga met Amerikaanse vogelkers zagen, heb ik even de reisverslagen gelezen. Kunnen we straks in de pauze even jullie tocht analiseren. Wie weet, heeft onze Sjaak nog iets uit politieke hoek toe te voegen aan ons commentaar. Succes en veel plezier samen op jullie tocht.

Groeten, Henk Peters

• 09 September 2008 - 20:24

Ton (vader Maarten):

Hallo Maarten en Ton,
    Ben gewoontegetrouw nu dinsdag bij Annelies en Gini eten. Heel gezellig. Heb alle berichten op jullie site gelezen. Heb een goed beeld van alles. Ik hoop dat jullie op de rest van de tocht niet te sterke ZW-wind tgen hebben! De tocht zelf vraagt al energie genoeg. Maar jullie barsten van de energie en motivatie. Datis al het halve werk! Nogmaals succes en volharding gewenst en geniet van het Franse land en eten! groeten uit het herfstige en toch wat kille Breda.
    Ton

P.S. Iemand - een slechte lezer - dacht dat ik de Ton was die deze tocht op mijn ouwe dag maakt!! Ha,ha,...

• 10 September 2008 - 16:38

Zwager Jim:

Hallo zwoegers,
    Succes met jullie tocht, elke dag weer dichter bij jullie doel. Alles ok hier in South Dakota. Ik heb het erg naar mijn zin. Groeten van Jim