Eerste sponsor Maarten is aangemeld ! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu Eerste sponsor Maarten is aangemeld ! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Italia ! - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Eerste sponsor Maarten is aangemeld !

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Italia !

23 Juni 2008 | Nederland, Breda

Onze mooie gedrukte kaarten zijn per post onderweg, en dus begon het lange wachten op de eerste reactie .... En jawel, iemand moet de eerste zijn natuurlijk. En het zijn Peter en Karin van de Marijke Meustraat geworden! Zij leverden hun kaart vanmiddag als allereerste weer bij mij retour. Gefeliciteerd !!

Dit wordt beloond met een dubbele prijs: in de eerste plaats ontvangen zij een echt collectors-item: reguliere ansichten uit den vreemde met korte, mogelijk onbegrijpelijke en vaak verwarde berichten over onze verre avonturen op de fiets. Daarnaast hopen Ton en ik als alles goed gaat ook een exclusief aandenken uit Santiago voor hen mee naar huis brengen. De moeite dus ! Ik hoop op zo veel mogelijk navolgers ...

Wacht niet te lang, zou ik zeggen. Het wordt ook in Guatemala straks weer winter ...
Ciao, Maarten










  • 17 Juli 2008 - 06:46

    Kees Rouw:

    Hoewel gereformeerd opgevoed heb ik veel sympathie voor deze katholieke middelbare mannen. Dat komt ook doordat ik enkele jaren geleden zelf in Santiago ben geweest vanuit Portugal, een werkelijk prachtige stad waar alles uit 1 materiaal lijkt gemaakt, de straten en de gebouwen.
    Van het katholieke geloof begrijp ik niet veel, maar het schijnt - zoals Gerard Reve al zei - een 'mooi' geloof te zijn en 'ook helemaal niet duur'.
    Kort en goed: ik ga jullie steunen Maarten (mijn goede collega) en Ton: twee trajecten in de hoop dat het er uiteindelijk meer worden: wel aankomen in Santiago natuurlijk! EPO is onderweg ongetwijfeld -zeker in Spanje - nog wel in de aanbieding.
    Groet, Kees Rouw architect/adviseur DSL

  • 17 Juli 2008 - 06:47

    Kees Rouw:

    Hoewel gereformeerd opgevoed heb ik veel sympathie voor deze katholieke middelbare mannen. Dat komt ook doordat ik enkele jaren geleden zelf in Santiago ben geweest vanuit Portugal, een werkelijk prachtige stad waar alles uit 1 materiaal lijkt gemaakt, de straten en de gebouwen.
    Van het katholieke geloof begrijp ik niet veel, maar het schijnt - zoals Gerard Reve al zei - een 'mooi' geloof te zijn en 'ook helemaal niet duur'.
    Kort en goed: ik ga jullie steunen Maarten (mijn goede collega) en Ton: twee trajecten in de hoop dat het er uiteindelijk meer worden: wel aankomen in Santiago natuurlijk! EPO is onderweg ongetwijfeld -zeker in Spanje - nog wel in de aanbieding.
    Groet, Kees Rouw architect/adviseur DSL

  • 09 Augustus 2008 - 13:18

    Suan:

    Stuur je ook een sponsorkaart naar van Gelderln 7, Hilversum?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

VIP-member
Italia !

Maarten Ton en Hans onderweg Raar Rome

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 54782

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2016 - 12 September 2016

Maarten en Ton en Hans onderweg naar Rome

30 Augustus 2008 - 15 Oktober 2008

De Santiagoreis van Ton en Maarten !

Landen bezocht: